Resident  Wingman Denmark

Skjöldr

Modern Human
Modern Human
Joined
Nov 18, 2019
Messages
963
"Hit me up guys

Edit: Lmao okay, name's Phoenix, 19 years old. I like to go direct. Beginner in all honesty. Pm for location"
 
Last edited:

Teevster

Tribal Elder
Tribal Elder
Joined
Aug 23, 2013
Messages
1,714
Location
Scandinavia - For Now
You should perhaps say where in DK you are at, who you are (a few words) and a bit more info about your journey - i.e. your goals, your style of pick up and your experience.

Tillykke

Alek
 

Toby2030

Cro-Magnon Man
Cro-Magnon Man
Joined
Sep 1, 2019
Messages
312
Jeg har en aftale med en veninde om at besøge hende i Odense I starten af det nye år. Vi kunne evt. tage en tur sammen, hvis det passer ind. Er det dit område?
 

Skjöldr

Modern Human
Modern Human
Joined
Nov 18, 2019
Messages
963
Jeg har en aftale med en veninde om at besøge hende i Odense I starten af det nye år. Vi kunne evt. tage en tur sammen, hvis det passer ind. Er det dit område?
Ja, Odense! Jeg er en begynder vil jeg sige, men jeg er en af de der begyndere der har læst en masse, men som mangler bollerne til at approache for det meste. Hvornår er det her i det nye år?
 

Toby2030

Cro-Magnon Man
Cro-Magnon Man
Joined
Sep 1, 2019
Messages
312
@Peterdk234 Jeg har ikke en helt fast dato endnu. Jeg har lige nogen eksamener, og en skitur jeg skal igennem inden. Men det bliver nok midt februar
 

Skjöldr

Modern Human
Modern Human
Joined
Nov 18, 2019
Messages
963
@Peterdk234 Jeg har ikke en helt fast dato endnu. Jeg har lige nogen eksamener, og en skitur jeg skal igennem inden. Men det bliver nok midt februar
Lad os kigge på det til den tid så, held og lykke med eksamenerne!
 
Top
>